Om Jessica


Namn:
Jessica Lindström
Född: 1989-09-18
Bor: Borglunda, det är ju där bloggen "utspelar" sig ;)
Familj: Min dotter Emilia som snart är 8 år, sen såklart min sambo Erik :)
Djur: Har en hund som heter Zacko, en schäfer. Sen har vi också två hästar, en liten shettis vid namn Gimzo och en Haflinger som heter Nero.
Vi har också lite ankor och höns, men hönsen är på semester hos Linnea över vintern. Vi har också 3 st katter, Rocky som är yngst, sen har vi två äldre katter, Selma och Doris.
Övrigt: Ja, det finns inte så mycket att skriva här, men jag jobbar i alla fall som IT-supporttekniker i Stugun, och trivs bra med det.
Tycker om att umgås med vänner och familj,pyssla med djuren, och mycket annat. Finns mycket som är roligt, och ska jag skriva allt det så blir det nog en hel b ok :)
Min relation med övriga bloggskribenter: Tomas är min pappa, som är gift med Sara.
Jesper och Kattis, och Jesper är min bror och Kattis hans tjej.
Erik är min Sambo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback