Då var julen över för iår!

God kväll!
Igår var det julafton, vilken nog ingen missade tror jag.
Vi var hos Pappa och Sara igår hela dagen med massor av folk och hade trevligt hela dagen, åt en massa gjorde vi och drack både glögg, kaffe och julmust i omgångar.
Barnen var otåliga hela dagen och väntade och väntade på att tomten skulle komma någon gång så de fick sina julklappar.
Tycker det är lite mycket med julklapparna faktiskt, egentligen ska man lägga en pengapott till varje barn och köpa nån större dyrare grej som är rolig och kanske är nödvändig. Det blir rätt mycket småkrafs faktiskt. Men jag ska inte säga så mycket själv, jag är lik som alla andra :) hehe.

Jag tror alla var nöjda med dagen när den väl var slut. Trötta, mätta och nöjda hoppade vi i säng i alla fall!

Ikväll har vi ätit julmat igen sen igår, och även spelat Så det kan låta, roligt spel, men mitt liag (jag och erik) förlorade. Men det var roligt i alla fall :)

Några bilder sen gårdagen, klicka på dom för att få dom större:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback