Lucia

kanske dags att skriva några rader igen.
Helgen har iaf varit kanon, i fredags snöade de som bara den, var å hedde på Nero sitt täcke och sedan for jag, jesper och Erik till Tomas & Sara. Sen när Jessica kom hem for vi till stan, blev en god hamburgare till middag.;) i Lördags gick vi och hälsade på Simon och Frida en stund, sen gick vi hem och åt lite lunch för att sedan bjuda dom på Middag och lite spel, på kvällen kom också Ingrid och Daniel hit å hälsade på, jag vann på Yatzy.:) I Söndags for vi till Sara och Tomas en sväng och sedan hem, för att bara umgås sista timmarna innan Jesper åkte på jobb. hatar söndagar, men bara Januari ut kvar!
igår så jobbade jag kväll, blev inte så mycket gjort mer än de, var ner å hälsade på Zandra & Micke, fick också skottat av Micke, de var snällt. Idag har jag damsugit lite, gett Candie mat, varit ut en sväng å pratat med grannen. Tänkte väl att jag ska fara å hälsa på Sara & Tomas om ett tag.:) Just ja, de är ju Lucia idag!
Ja mer än så hade jag väl inte på hjärtat, om två dagar kommer Jesper hem.
Skönt med all snö som kommit också.:) Jag njuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback