Onsdag



Här ligger systrarna trött på kökssoffan.

Imorse ringde pappa och frågade om jag skulle ha något från IKEA, han och min bror var och åt frukost hos Kamprad. Dom hade varit ner med köttlådor till Norrbete. Vi behövde inget från IKEA, däremot en låda köttfärs.
Idag har jag städat lite hos hönsen, lackat bordet, pratat i telefon och gjort en liten sopkvast. Det töar så snön rasar i från taken. Ingrid och jag har gjort lite julgranskulor av tidningspapper, tapetlim och ballonger. Vi får väl se hur det blir. I går var jag ut med hästen en liten sväng, det är så otroligt fint i skogen med all snö. Jag är så glad att vi bor så här så att man har skogen och naturen alldeles runt knuten. Livet är så fint. Kattis var här i går en sväng, det ska bli så kul när hon och Jesper får en liten bäbis, i juli. Fick en slöjdtidning på posten igår av Anna Henriksson, den blir bra att läsa nu på kvällen när man är för trött för annan läsning.

Kommentarer
Postat av: Jessy

Åh vad roligt för dom hälsa Grattis :) kram

2011-12-15 @ 15:58:29
URL: http://jaazey.blogg.se/
Postat av: Jessy

Åh vad roligt för dom hälsa grattis :) Om ni har öp så kan ni ju kolla dagens ros mamma har skrivit en dagens ros vill Tomas, Simon och Petter :) kram

2011-12-15 @ 16:23:13
URL: http://jaazey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback