Sång och musik på skolan

Emilia och Tobbe våren 2009.

 

Idag har jag jobbat, men mitt i dan så tog jag ledigt och gick upp på skolan och kollade på barnens föreställning och kika på Emilia och Tobbe.

Tycker alla barnen var duktiga, och det såg ut som dom tyckte det var roligt.

Duktiga som sjöng, och spelade musik :)

 

Nu ikväll har jag inte gjort så mycket, Erik jobbar eftermiddag så det är rätt tomt hemma. Bara jag och djurena hemma. Fast nu är det bara jag och Zacko, vi har nattat hästarna och katterna, och ankorna.

 

Till helgen är det julafton, tiden bara springer iväg. Känns som man inte hinner med sig själv nästan. Tyckte nyss det var Sommar, men nu är det ju inte så långt kvar tills det är sommar igen.. Herremin ge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback