Söndagen den 4/12

En ny Söndag, men till veckan blir de ingen skola för den är ju slut.:) Ska istället jobbba iaf Måndag & Tisdag, börjar med ett långpass 7.30-20.30, så jag tvivlar inte på att jag kommer somna fortare än fortast på kvällen. i helgen var vi ju i Sundsvall, och jag var den enda med tur.
En fin liten lapp, hade ju kunna fortsatt å satsat. Mamma gav mig en hundring också, för att hon skulle bevisa att hon hade sån otur så skulle jag förlora allt, jag gjorde hundringen till 250 kr men dom tog syrran å spelade bort efter de. Jag blev iaf snål å feg så jag slutade på 741 kr.;)  Tänk va folk spelar bort pengar, man får ju adrenalin som heter duga. Bättre är de å vara hemma å umgås istället!:)
Igår kväll gjorde jag en risgrynsgröt som vi åt till frukost i morse, den blev riktigt god. Risgryn,Grädde, mjölk, kanelstång, smör och socker hade jag i.;) Idag ska vi mest laga massa mat eftersom vi behöver en massa matlådor. Förresten, våran lilla katt är fortfarande lika knäpp, hon ska alltid sitta på min axel (vilket hon nu gör), å far å skriker allt hon kan så fort man pratar med hon.
Fick världens skönaste tofflor av Sara och Tomas när jag gick ut skolan, dom är ju helt gudomliga att ha på sig, så sköna! TACK för dom, dom är perfekt för syftet:)
Nä nu ska jag ta å göra nån nytta. Nä ingen nytta, jag ska tydligen gå ut å filma när Jesper flyger sitt "fynd" till helikopter. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback