Allhelgonahelg

Idag har Anette och jag varit upp på kyrkogården och tänt ljus för våra döda. Anette har sin mamma och pappa och sina bägge bröder att tänka på. Jag var på farmor och farfars grav. Tittade även till på Rolands grav och tänkte på hans begravning, det var en fin och märklig dag. Skickade en hälsning till Åke oxå från Tomas och alla Tomas barn, någon ska ju göra det oxå. Det var fint på kyrkogården med alla ljus.
Det har varit en bra helg med mycket roligt som blivit gjort. Ikväll var vi på Emilias kalas. Erik och Jessica hade gjort god mat och Emilia hade bakat goda kladdkakor. Det var gott óch roligt, Göte var oxå där och berättade roliga vildmarkstips om hur man klarar sig i skogen med hjälp av kolapapper...kan vara bra att veta.
Det är inte alltid så lätt att leva, men det är roligt att få vara med och se hur det går. Jag är glad att ha många runt mig som jag tycker så mycket om och som gör livet roligt och intressant.  Esaias Tegner får ge dagens visdoms ord: Så fatta all sanning och våga allt rätt och bilda det sköna med glädje!

Kommentarer
Postat av: jessy

Tack för en alldeles underbar vecka, Det är så skönt att få komma till er och slippa stan och bara få umgås med er :D det finns inget bättre än att få komma och vara hos er :)

Jag tycker om er de ska ni veta :)

2011-11-06 @ 23:03:11
URL: http://jaazey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback