Äntligen

Då var de Torsdag, ja å de vet väl alla vad de innebär. Jesper kommer hem, och för vissa är de dags för bandy på höggården. Köttgrytan och päran står på spisen och nu väntar jag bara på att min kära ska komma hem så vi får äta. Har gömt en liten godispåse i skåpet också, fast de är mest godis till Jesper (eftersom jag tycker om han så mycket;)) Imorgon är sista dagen på praktiken å de känns ju faktiskt lite tråkigt, men ska ju vara vikarie där och förhoppningsvis en dag få fast, så de känns ju kanon. Funderar på att fara å hälsa på Sara och Tomas när Jesper spelar bandy, har ju inte varit dit sen i Tisdags? Ja länge sen känns de ju iaf.:p I helgen ska vi nog bara ta de lugnt, Jesper ska hjälpa mig med lite skolarbeten (så jag kommer igång iaf) och så ska jag till Bispgården å gratta pappa på farsdag å hälsa på farmor, å några svängar till Sara och Tomas lär de nog också bli.;)
Men hoppas ni alla har de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback