Arbetsveckans slut

en bild sen några veckor tillbaka.. Emilia och Gimzo på bild.


En liten uppdatering ifrån mig också, kan ju vara på tiden :)
Skriver ju faktiskt mest i min egna blogg, där jag skriver och lägger in lite vad som helst ;)

I veckan har vi inte gjort så mycket, jag har tagit en promenad nästan varje dag, både med Zacko (hunden) och hästarna Nero och Gimzo.
Sen har vi även hunnit med ridning för Emilia´s del här om dagen, det var uppskattat :) Och det var riktigt roligt både för henne, mig och hästen Gimzo.

Igår spelade vi innebandy på höggården, lika roligt som vanligt! Var 9 st som spela. Kul när vi är så pass många ändå.

Nu är det snart helg, och det ska bli riktigt skönt! Ska ta det lugnt i helgen, inte planera nånting, känner att jag behöver det, och varva ner både en och två gånger. Kanske ställa undan sommarmöblerna, vilket man skulle ha gjort för längesen, men det har bara inte blivit av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback