Lördag



Tomas har svårt att hålla händerna i styr. Han tycker verkligen att det är roligt att komma igång med köksgolvet.




Det var två bröder i från Spånga
som var så väldigt olika långa
men de var glada ändå, för de tänkte ju på,
att de var ju trots allt lika många!

Idag skulle vi egentligen ha varit till Brynjegård och ätit tårta och middag och grattat Hjalmar och Malin. De körde dock ihop sig så vi får åka dit en annan dag. Simon har varit på disco på höggården, det var roligt där. Rock-Ingrid har farit på konsär på gamlateatern, nu duger det tydligen inte att vara hemma och spela fyrtakt med sin gamla mamma längre. Jag har nämligen börjat försöka lära mig att spela trummor, Simon är en tålmodig lärare så det kankse går. Jag spelade lite för Jesper igår, han hade lite svårigheter att hänga med i mitt tempo igår, men om han tränar lite mer så kan det gå. Alla är glada att det kommit lite snö, utom åsnan Tycko-Lycko-Lindström, han tycker det blir halt. Ungarnas overaller blev aldeles blöta av all pulkåkning idag, så det var fram med galonbyxorna igen. Kul har dom i alla fall haft.




Så här såg Jesper ut när jag spelade trumsolo för honom. Han verkade impad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback