Skola, skola, skola..

hela veckan är fullproppad med skola, inte så konstigt eftersom jag går ut nästa vecka på Torsdag. sitter med Vårdpedagogik och gör sista uppgiften om diabetes. Annars då, jag har slutat snusa och jag känner mig lite yr i bollen, men de lär nog gå över om någon dag när kroppen vant sig. Men appropå dåligt humör när man slutar snusa, idag när jag satt i bilen på väg hem så trodde jag allvarligt att jag skulle gå under. vindrutespolarna funkar inte på bilen, igår sprutade dom åt alla håll å kanter å idag sprutar de endast på lyserna fram, å de är ju inte lite, utan extremt, men inget på rutan.. Jag hade inte ens en vattenflaska i bilen å slänga på rutan, å tillslut skrek jag å var helt hysterisk på bilen, slog lite på den också, men de hjälpte inte.. Skit bil! Nu ska jag ta å göra klart mitt arbete å så var den kursen också klar. Sen har jag bara två kurser kvar!:)
hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback