Snö

äntligen lite snö på backen, har vi otur smälter de bort. Men kul att man får se lite snö iaf!:) Imorse klev vi upp å åt lite av de goda nybakta brödet jag gjorde igår, receptet kom ifrån självaste Sara.:) Gott blev de, tog med en limpa när vi åkte till Frida och Simon idag, har varit där å umgåts hela morgonen och kom nyss hem. Tänkte jag skulle lägga in lite bilder men självklart har jag slarvat bort mobilen som säkert ligger i bilen eller något. Igår var vi till Sara och Tomas två gånger och sen var vi mest hemma, bakade bröd och gjorde god middag med klyftpotatis och morötter, älgfilé och grönpepparsås och så pluggade jag lite.:) Skolan är ju snart slut, den 1 december är jag undersköterska och de känns kanon, då börjar man arbeta på Bergegården. Idag ska jag iaf plugga lite, sen ska vi ner å grilla med Frida och Simon de är väl de som är tänkt än så länge.:)
Hoppas ni alla har en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback