En härlig Lördag

Sista helgen innan min sista praktik börjar, som jag ska göra i Stugun på Bergegården. Den 1 December går jag ut som färdig utbildad undersköterska och äntligen dags att börja jobba igen. Denna dag vaknade jag som vanligt till Jesper alarmklocka som han ställer varje helg i hoppet om att han tydligen ska kliva upp då? Men han vaknar inte, utan sover vidare medans jag är klar vaken.:) Igår åkte jag, Jesper och Ingrid in till stan, jag och Ingrid skulle på våra skolor och Jesper till jobbet en sväng, blev lite handling ocv sedan hem till Borglunda för lite god middag hos Tomas och Sara.:) Sedan på kvällen var vi hos Frida och Simon där vi kollade på Idol och åt marängsviss som Frida gjorde.:)
Idag kommer syster, pappa, systers man Dick och deras två barn Felix och Ebba hit. Jag håller på å kokar en porterstek som förhoppningsvis kommer bli riktigt god, med de serveras kokta pärer, portersås och svartvinsbärsgelé.:)
En bild jag tog på min Syster Anna-Karin och hennes man Dick på deras bröllop.:)
Hoppas ni alla får en riktigt bra helg!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback