Sista helgen i September

Ja som ni läst så har hela familjen tagit upp pärerna i helgen, jag har varit mindre hjälpsam med tanke på att jag dragit på mig en förkyldning (som jag så mallig var innan att jag klarat mig). Svettas och fryser om vart annat. Som Sara sa, konstigt att man klarar av grad skillnaderna mellan ute och inne men om kroppens temp ändras 1 grad så blir man sjuk. Fick iaf fixa en lunch till dom duktiga idag, korv m. bröd!:p
Emelie
Jessica
Simon å lite av Ronja
Erik, Sara, Jesper, Tomas, Emilia och Tobbe.
Igår kväll fixade Jesper till en brasa ute på gården,
så vi grillade mackor & drack varm choklad.
Var riktigt mysigt!:)
Candie har varit lite dålig, men nu mår hon bra igen.
Vår lilla tjej, som faktiskt är 8 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback