Funderingar

Ibland kan man fundera över hur allting kommer att bli. Det finns så många människor som kämpar på för att få det att funka fast de har de ganska svårt, medans andra bara vräker sig och struntar i hur det blir för andra. Det finns så många människor som pratar om andra, utan att egentligen veta någonting. Det finns också människor som ljuger om andra för att själv verka bättre, eller för att få någon att tycka synd om sig och dra fördelar av det. Till alla er som gör så så kan jag bara säga att om ni gör det för att skada så har ni lyckats; jag blir ledsen. Mest ledsen blir jag för er skull, ni missar så många dagar av erat liv där ni egentligen skulle ha utvecklats som vanligt. Nu missar ni erat rätta liv för att ni flummar runt i lögner. Jag hoppas att ni kan samla styrka så att ni orkar göra om och göra rätt, mest för er egen skull. Människor som orkar resa sig ur skit blir ofta väldigt vackra tycker jag.
Idag har det regnat och jag har haft "telefonmöte" och jag har städat i stallet och det värsta inne i huset. Man tänker bra när man städar eller målar, det är lite småskönt att funder lite hit och dit. Idag har jag kommit fram till att när det gäller hönan och ägget så är svaret att bägge två alltid har funnits. För att inte det här inlägget ska bli för deppigt så kan jag avsluta med att hösten är otroligt vacker, det känns som det regnar guldlöv från den fina björken, alla barn och djur är vackra och livet är så starkt och fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback