Vilken fin onsdag

Gud va tiden går fort, imorgon kommer Jesper hem igen. Ska bli så skönt, de är lätt att de blir tomt på kvällarna utan han (men jag ska inte klaga för jag har både katt, hund och underbara människor runt omkring mig på veckorna). Imorgon är de också Bandy på Höggården, skoj.:)
Ja idag startade valbara kurserna, jag valde tillslut Äldreomsorg som innefattar: Rehabilitering/habilitering och Lindrande vård. Ja nä nu ska jag försöka göra något mat och kanske fara iväg en sväng till Sara, Tomas och barna.:)
Mina fina, underbara klasskamrater kom idag på lunchen med en riktigt god tårta till mig och sjöng för mig inför alla i matsalen på skolan (Jag kan tillägga att jag blev röd som en brandbil i ansiktet och önskade att jag kunde teleportera mig därifrån.) Jag fyllde ju år för ca en månad sen, men vilken fin överraskning.:)
Och en bild på den halvt uppätna limpan jag fick av Sara och Tomas igår,
Absolut den godaste limpa jag ätit i mina dar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback