Morgon mys med Jessy


   Ronja har morgon mys med Jessy

I helgen har Jessy varit hos oss, det har varit kul. Ingrid och jag har lite funderingar på överaskningar till Jessy, men det är hemligt än så länge...vi får se vad det blir. I går kom Sandra också, hon hjälpte till att mocka i går kväll, det var länge sedan det var så noga mockat som igår. Det har varit riktigt april väder, snö och sol om vart annat, men det hör liksom till årstiden tycker jag. Det blir vitt och fint när det kommer lite snö. I går satte barnen och jag gurkfröna. Vi skulle ha gjort det förut, men det har inte blivit av. Nu väntar vi bara på att det ska ta sig. Jesper och Kattis körde hem timmerdoningen igår så att Tomas kan köra lite mer ved.  Snart är det nog ändå slut på vintern och vedföret.


Kommentarer
Postat av: jessy

Naaaw gud vad gulliga ni är! Lite nyfiken är jag då allt :')

2012-04-03 @ 19:55:24
URL: http://jaazey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback