Lyckan

De är svårt att förstå ibland hur bra man kan ha det, jag har en helt fantastisk pojkvän, igår kväll när jag kom hem ifrån jobbet så hade Jesper tänt ljus i hela tv rummet och tagit fram massa fika å fixat film, han hade också varit å hämtat barnvagnen som kom igår med bussgods.:)
Jesper har ju slutat snusa, idag är hans tredje dag. Tycker han gör de bra, men han har massa hyss för sig på nätterna. Inatt så hade han lagt sig på min sida av sängen (hur han nu lyckats med de utan att jag vaknat är ju ett under:p) och natten innan var han otroligt förbannad i sömnen, han hade drömt att han berättat för Mattias att han varit utan snus i två dagar, då hade Mattias svarat med att han varit utan i en vecka. haha!
Om 3 månader och 1 vecka är de beräknade födelsedatumet på våran flicka, tänk att om 3 månader ska vi bli föräldrar, mamma och pappa. Helt otroligt! Hon är fruktansvärt efterlängtat må jag säga, å de känns speciellt när man jobbar å ska plocka grejer ifrån golvet, eller hjälpa till med på/av klädning. Ovigast känner jag mig då!
Men denna vecka blir de en hel del jobb, även idag och imorgon å på Lördag, så de känns bra.:)
Vissa ligger ju å myser på mornarna.
Min extremt goda räkmacka jag gjorde för ett tag sen, extra allt!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback