Bildbomb!!

Hallå!
Min kära lilla Pappa har ju tjatat att jag ska skriva några rader här, så jag får väl göra det då =) Blir väl kanske inte så mycket text, utan mer bilder =)
 
Två superfina bilder som jag tagit i sommar, den till vänster är tagen i Höglunda ner mot Gesunden och den andra är tagen på hemlig ort ;)
 
Jag och Jennifer har hjälpts åt att gjuta golvet i Stallet, blev ganska bra ändå =) Sen håller jag och Erik på bygger hundgård, som inte är riktigt klar, på bildne håller jag på målar ena långsidan.
 
Erik kör med fyrhjulingen i vattnet vid sjön, väldigt roligt hade han tror jag, haha. Sen har jag och Ingrid vart på Ikea, köpte bland annat bänken som tven står på bilden.
 
Nero, min älskade häst är nu borta :( Vi tog bort honom förra veckan, och han saknas väldigt mycket måste jag säga, ett tomt stall utom honom.
Men samtidigt i all sorg, så finns det ganska mycket glädje också, som t.ex. nästa helg ska vi hämta hem våran lilla valp - Atlas! Ska bli skoj!
 
Det var allt jag hade och bjuda på just nu, kommer mera sen nångång :) Ska försöka uppdatera lite oftare ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback