8 februari


Jag bakar nån sorts limpa. Kattis fotar.



Ingrid och Daniels egenhändigt tillverkade sänggavel. Fin!


Popcornstund med Erik, Jessica och mig. Molle och Bertil slappar.


Tavla som Jonathan gjort, oxå fin!


I dag har vi inte gjort något speciellt. Åkt lite skidor, burit ved, pyssla med djuren och ätit glass. Kattis, Jesper och Micke har varit här o hälsat på. Jessica var som vanligt hit och ville ha lite curry(något nytt hon börjat med...) Vi tycker mycket om henne så vi ger henne curry och hon blir nöjd. Vi vet bara inte varför, men som post-Arne sa: man ska inte begripa allt. Igår var simon, Petter, Morgan och jag till slalombacken. Det var perfekt före, fullmåne och lagom kallt, en fin kväll. Vi tog lite kort där oxå får se om vi kan visa dom senare.


Kommentarer
Postat av: jessy

jag hoppas ni har det kanon bra där hemma :) Saknar er så otroligt mycket kramar från mig

2012-02-09 @ 10:20:31
URL: http://jaazey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback