Godmorgon

Ja jag har nyss varit ute med hundarna så dom fått kissa av sig, de går bara bättre å bättre med Bino. Han har sovit hela natten på golvet i sovrummet, å blev nog rätt glad när jag vaknade. Så fort vi närmar oss ytterdörren så är han snabb å sätta sig för å sedan få på sig kopplet, duktig idiot.:) Jag å jesper rakade han lite igår och kammade igenom han lite.
igår när jag kom hemifrån jobbet så var Jesper, Jonathan och Emily hemma, dom latade sig framför tvn å Jesper var nästan okontaktbar, han såg på nyheterna.;) Efter de såg vi en film, de tre musketörerna, ja egentligen behöver jag väl inte säga vad som hände, men jag somnade iaf som vanligt.:p Dom andra sover just nu iaf, och jag känner för att gå å hoppa i sängarna och skrika "GRÖTFRUKOST", Men dom kanske behöver sova lite till, nä de behöver dom inte men dom kanske kan få de endå. Nä nu börjar bino bli uttråkad och känner för att väcka lite folk, hoppas ni får en bra dag gott folk!:)
Bino börjar iaf bli mer å mer duktig på komandon, som ligg, vacker tass å lite annat.
Idag ska vi åka å köpa en långkoppel å se hur de funkar ute.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback