i need a dollar

Älskade Måndag, som faktiskt känns bra, väldigt bra. Sovit alldeles utmärkt, förutom att jag vaknade med en fin träningsvärk.:p Vi var och grattade Linnea igår som fyllde år, sedan tog vi och dom en skotertur tillsammans, vi åkte till brandtornet och till en grillplats som låg vid Japptjärnsnäset, där vi träffade Jesper faster Annika, hans kusin Erik och hans kompis. Var en jätte fin dag med en stor sol i himlen, så fint. Även jag och Linnea fick köra lite skoter, på isen. Innan vi var hemma hade Jesper lurat ut Fredrik i skogen där han så fint fastnade å Jesper stod i högsta hugg med kameran. Jag och Jesper avslutade kvällen med tacos och gladiatorerna, och sedan en film.
Ja jesper är ju i princip klar med sitt jobb i Gäddede, å gissa om de känns bra. jag får ha han hemma varje kväll. Känns som evigheter sen. idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, skickade iväg ett mail i helgen ang jobb i kälarne så hoppas hon hör av sig någon dag här.:) Funderar på att hälsa på Sara och Tomas om dom är hemma.
Fint.:)
Linnea och Fredrik.:)
Bild tagen från tornet, Jesper som tagit de.:)

Skotrarna står kvar.:p

Linnea gillade inte höjden.


Erik och hans kompis.

Annikas hund, som jag givetvis glömt namnet på.

Annika, med den härliga solen i ansiket

Linnea.:)

Fredrik ville gärna vara med på kort.:p

Jesper, linnea och kompisen Jonathan tror jag han hette.

å där satt Fredrik ja..:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback