Komiskt

Hej hopp. Idag är en bra dag, för idag har jag sovit hela natten utan att vakna av att de känns som om  ögonen håller på gå sönder, kanske lite tack vare att Jesper kom hem igår.:-) Idag vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt, pga magsjuka så har jag inte vågat hälsa på mitt favoritställe, nä tacka för de så undviker jag de, kanske just för att jag blir så fruktansvärt sjuk när jag får magsjuka, Jesper kräks två gånger å sen är de klart.:p Skulle ha följt med mamma till Östersund igår, istället for jag till farbror doktorn på hammarn pga ögonen.
Och jag måste säga att jag är en aning besviken på hälsocentralen i Hammarstrand, först sitter jag å väntar på att en doktor ska komma (en jag vet att jag aldrig träffat förut) då kommer han "Katarina" "ja" säger jag å reser mig upp för att ta min jacka och vantar, när jag väl tittar upp igen så är han borta? ja han har gått, då får jag springa efter honom och när vi väl kommer in på hans rum så hälsar han inte, en doktor skakar väl alltid hand? iaf dom jag träffat. jaja när jag sitter i väntrummet och väntar på mina provsvar så sitter en annan tjej också där, då kommer de en kvinnlig läkare (som jag aldrig heller sett där) och tittar fram med huvudet från hörnet, hon tittar på oss båda och ler å säger tillslut "är de nån av er som ska ha mig?" hahaha alltså de kan ju inte vara sant? Då säger den andra tjejen försiktigt "de kan nog vara jag de.." dom går iväg å jag hör doktorn säga "ja jag han ju inte kolla upp namnet" Men dom kan ju inte mena allvar? en doktor kollar väl för ... upp vad patienten heter som man ska träffa. jag är iaf brydd! Men rätt komiskt var de, å jag kunde inte sluta flina.. dom andra trodde säkert att jag var någon knäpping som satt där å flinade för mig själv, rätt ut i tomma intet när jag tänkte på hur sjukt de kan bli.
Nu ska jag gå å slänga i lite mer ved, hoppas ni får en bra dag!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback