Massa text utan bilder.

Måndag eftermiddag, och jag tror bestämt det är "bloggmåndag" då det dykit upp ett par inlägg här i bloggen idag redan, men vad gör det om det kommer ett till? :)

Haft det kanon sen sist jag skrev, är ju nästan två veckor sedan som jag skrev nånting nu och under den tiden har vi hunnit med en hel del, bland annat så har jag och Emilia haft massor av kvalitetstid, massa mys och stoj! Det har också vart riktigt kallt, neråt 35 minus har vi nog haft det, huvva.. Hoppas det inte blir fler sådana kyliga dagar..

I helgen har det vart full rulle känns det som! I Torsdags stannade Emilia kvar hos Morfar sin och Sara, hon gjorde klart sin fina docka med tillhörande säng, som Sara lagt upp en bild på i inlägget här under. Så då följde jag i alla fall med min fina vän Magda ner till Sundsvall fram och tillbaka, det var kul :)
Fredagen var jag ledig, tänkte ju att Emilia också skulle få vara ledig då, men hon ville hellre på skolan och ha syslöjd, så jag blev hemma ensam, men tur hade jag för Erik var också ledig :)
Senare på kvällen åkte vi ner till Hammarstrand och åkte på Tacobuffe på Hotellet, Jag, Magda, Jaana och Marie var det. Grabbarna fick vara med sig dom :)
Mycket trevlig kväll, som slutade alldeles för sent, men det gick ju det med!

Lördagen var rätt seg, både jag och Erik var ganska så trötta då det blev så sent. Men vi hann med att fara och flänga lite ändå.
Emilia ville ha myskväll, så vi gjorde iordning dricka och popcorn och bänkade oss framför melodifestivalen, och Magda med grabbarna grus joinade oss också, det var också en trevlig kväll :D

Igår blev det inte mycket gjort alls, jag låg mest på soffan faktiskt (japp, trots det superfina vädret) Framåt kvällen började jag känna mig febrig, vet inte vad det är för konstigt.. Var febrig nån kväll förra veckan också, men som gick över efter lite sömn. Så även igår, för febern var spårlöst borta i morse.. hmm.. knepigt..

Det blev mycket osammanhängade text, och inga bilder alls. Men jag ska leta fram några bilder sen helgen och lägga upp kanske, får se, annars får dom så fint hänga med i min telefon istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback