Underbara du

Morr på eldningen idag, jag förstår inte vad jag gör för fel, de brinner för fullt å ändå så går de så trögt å få upp någon värme på pannan. När jag fått upp någon värme tänkte jag iaf slänga mig i duschen å sedan åka till Sara och Tomas en sväng, om Sara är hemma.:) Känner för lite kaffe och kaka. Idag ska Jesper till tandläkaren, så när han kommer hem därifrån ska vi fixa med skotern, jag skulle få rengöra något på den, vad de var kommer jag dock inte ihåg.:p
igår var de alla hjärtans dag, å mesig som jag är så gillar jag å mysa till det då. Så Jesper hade köpt rosor, choklad, en jätte fin sten och massa gotta.:) Jesper gjorde också en älgfilé, klyftpärer, sås och sallad, riktigt gott blev de, tydligen så gott så han hoppade över fiskmatlådan idag igen.;) Av mig fick han något som han älskar, Morotskaka och en hjärta där de står Love you på, bara något litet men de räckte nog.:p
Nu längtar jag verkligen till ultraljudet, ska bli så roligt å se vem som ligger där inne i magen å sparkar. igår låg vi också å pratade om namn, kom fram till några.. Tyvärr verkar vi känna för många så nästan alla namn går bort.:p
Framöver kommer de faktiskt hända massa roligt, helgen den 25:e så är de skotersafarin och v10 ska vi till Johans stuga i storlien, kommer bli jätte roligt. Förhoppningsvis blir de fint väder, å med sällskapet kan de inte bli annat än bra.:-) Kommer bli kul att umgås med Linnea lite mer också, vi har ju haft jätte roligt på våra skoterturer.:-)
Nä nu är de dags att kolla pannan, hoppas ni får en kanon fin dag!:-)
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback