Smått och gott

Igår var vi till stan och var bla. på kupan. Vi hittade ett par bra längpjäxor och en snowboard. Kattis, Ronja och jag passade också på att fika lite där. Det är ett trevligt fik med roliga människor och billiga räkmackor. Sedan var vi ner på stan i lite ärenden och avslutade med Evas goda kaffe och Elins goda kladdkaka. Annars så har det varit mycke eldning och vedbärning, brrr lite för kallt är det nog utomhus, men fint för ögat. Ingrid och Daniell håller på att göra en jättefin sänggavel, duktiga är dom! I går gjorde dom kakfat. Vi håller oxå på att ladda upp för påskifärg. Iår får ju även vuxna vara med eftersom det är 50 års jubileum, hmm, vi får se vad det blir. Jag har lovat Petter att han ska få lite vinnar-knep av mig, kommer nog att gå böttre än Tomas hästspelningar i allafall.


Jesper och Erik sitter och låter håret växa.



Ronja o Jesssica ligger på kökssoffan


Simon tänder upp

.
Slashasarna Petter och Simon tittar på tv.



Sandra, Simon och Molle.



Ingrid och Daniel fixar kakfat.


En tavla på Emelie som jag gjort.


En annan tavla som jag gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback