Bröderna glad

Då var man mitt i helgen, och de snöar för fullt. Idag ska vi nog till Sara till Tomas, till Erik och Jessica såklart och förhoppningsvis blir de en skotertur.:)
Igår spenderade vi iaf dagen och kvällen i stan.. Först på morgonen var vi och handlade lite, avmaskningsmedel till katterna, sen presenter till erik och massor med mat.
När de var dags för lunch/middag så mötte vi upp Jesper bror Jonathan och hans tjej Emily, vi gick på Athena och åt *gott*, satt där ett bra tag och pratade, sedan gick vi en sväng på stan, för att sedan skjutsa Emily till tåget, när vi gjort de så åkte vi till Multi challenge (Östersunds aktivitetshus), där Jonathan fick bli besegrad av Jesper, hoppades på att Jonathan skulle ta hem segern på bilbanan.;) Vi skyller på fel på bilen! SEN blev de bio;) Jag åt godis så de sprutade ut genom öronen, nä de gjorde jag inte men mätt de blev jag. Vi såg iaf Mission Impossible - Ghost protocol. träffade även på både Ida och Frida i stan!
Nu kommer lite bilder ifrån gårdagen.
Jesper.
Jonathan, flinar åt bror.;)
Emily, sådär ja så fick man ett kort.;)
Jag, lite kaffe på maten är aldrig fel.
Bröderna glad.:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback