Dagarna går framåt och inte bakåt.

Fin bild på Zacko som jag tog för några veckor sedan..

 

Ja, det tar ett tag mellan gångerna som jag skriver här, men då har jag kanske desto mer att berätta.

Kan tyckas kanske att det är onödigt att jag skriver här då jag har en egen blogg också, men men. Ibland kanske det hamnar olika info på dom :)

 

Ja, vad har hänt sen sist då? Jo, vi har haft flera strömavbrott sen stormen i mellandagarna, telefonnätet slutade att fungera inprincip, men det fungerade att skicka sms i alla fall. Städade bort julen i förtid gjorde jag, man är ju som rätt mättad med jul och allt som hör till så det städades helt enkelt bort :)

Jag och Erik har åkt längdskidor, vi har spelat innebandy, och åkt på en och annan skotertur, och vart på fika på Jespers födelsedag :) Ja vi har nog hunnit med mer än det också, men det är det jag kommer på just nu. Lite har vi alla fall hunnit med än så länge i Januari.

 

Det var lite uppdatering ifrån mig , ska göra en ny design till den här bloggen också framöver, så julen städas bort även här :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback