En dag i Januari 2012

En ny Måndag, och en ny vecka.. Känns väldigt bra, för jag börjar känna mig mycket mer pigg. Ja å så blir ju pyret i magen större och större, vilket är roligt. I Februari blir de ul, de längtar jag till mer och mer! Förresten, denna vecka jobbar Jesper hemma, och de går inte att beskriva vad skönt de känns att veta att han kommer hem varje eftermiddag.:) idag tänker jag iaf åka och hälsa på Sara och Tomas en sväng, sen blir de väl lite tvätt och annat vardagligt.
Ja men jag hoppas att ni alla får en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Camilla, Fredrik och Hugo

Men va kul att ni ska ha barn! :-) Grattis! Hälsa Jeppe oxå!

2012-01-17 @ 14:28:16
URL: http://torkkel.blogg.se/
Postat av: Kattis

Tack så mycket, De ska jag absolut göra!:-)

2012-01-19 @ 08:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback