Ja..

Jag vet, ja jag vet att jag inte kommer förstå.. De slutade jag göra för ett bra tag sen. Ibland, känner jag hur de splittras och skärs inombords, när andra människor sårar varandra. Jag låg och tittade på de där förbaskade sidan där allt står, allt som också ska skära i ögonen på en, för att ens närstående blir trampad på, i leran om och om igen. Att den roll någon en gång skapat har brustit totalt, någon har djupt misslyckats med sin roll men de döljs av dom blinda. Jag vill skrika, jag vill protestera, jag vill få saker till rätta. De är omöjligt, ja helt jävla omöjligt. Man kan köpa mat, saker, hjärntvättning, lögner... Men du kan inte köpa en ny hjärna till någon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback