Kärlek

When it all comes down to pick a side, we all do it..
Jahopp, då har mitt fina hjärta åkt. Har äntligen lärt mig att klara av att säga hej då utan att tårarna sprutar, ja jag är faktiskt helt hopplös. Idag slutade de i skratt när vi låg i sängen och hade en kamp om vem som skulle ge upp, jag höll fast Jesper i håret å han höll fast mina armar för han försökte kittla mig, de slutar att jag börjar tok grina för att han inte ger sig, för jag inte vill göra illa han.. Haha ja de är komiskt, ibland känns de lite obehagligt hur annorlunda jag blivit sen jag är gravid, ja mena jag har alltid vetat att jag varit blödig, men såhär? Ja de är nästan lite överdrivet.:p
Annars då, vi har åkt skoter idag, hälsat på Tomas å Sara (som man snart kan sluta skriva eftersom de nästan är en självklar syssla som att borsta tänderna eller gå på toa.:p) Men vi trivs där..:-) Jessica och Erik bjöd förresten på ananaspaj idag, tack för de!:-) Vi var också förbi Frida och Simon en sväng, Tore hade kommit hem igen å Vera såg glad ut.:-) Tänk att snart är de dags för deras bebis att komma ut, jag längtar verkligen.:-)
Ikväll tänker jag iaf mysa ner mig i soffan å titta på Gladiatorerna, sen avslutar man kvällen med godnatt samtalet som alltid känns lika trist när man ska försöka somna själv, något jag ofta kan tänka är "TÄNK OM sovrumsdörren sakta skulle åka upp" tänk er hur bra de går att somna då;) å ja man kan ju säga "tänk inte så då" nä fast på något vis lockar sånna tankar alltid när man är själv, konstigt de där faktiskt. Men om ca 4 veckor kommer Jesper börja vara hemma igen, å jösses va jag längtar för han var borta nästan hela förra året + denna månad som gått nu, så ja de känns underbart.
Hoppas ni haft en bra helg och att ni får en bra vecka.:-)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback