Söndag

jag slänger in ett inlägg innan de är dags för en film med min käraste sambo. Idag har vi varit hos Sara och Tomas, hjälpt Jessica med en "boll" och åkt skoter med Petter och Simon två gånger. Petter och Simon har tolkat efter skotern, Petter på slalom skidor och Simon på snowracer.:) Dom var riktigt duktiga, och vi hade jätte roligt. Även jag och Jesper provade att åka lite snowracer.;) Jag skrattade nog mest hela tiden, kanske för att jag var livrädd för att ramla av eller åka in i någon pinne som stack upp.:p Blev även middag hos Sara och tomas, pizza. fy så gott!:) Anette och Micke var där också.
Tänk vad jag är glad att jag har så många underbara människor runt omkring mig som alltid ställer upp och bjuder på många skratt!:)
En bild ifrån idag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback