Tack gubben!

Tack gubben för att du damsög igår kväll..;) (Bild tagen efter Jesper åkt igår)
Jag vet inte hur, men tydligen så har vi någon ovanlig jord som inte ligger kvar i krukorna.
Utan runt varje kruka så ser de ut såhär, VARJE DAG! Spelar ingen roll att man far runt med damsugarn.
Våra katter helt enkelt älskar att skita ner. Ja och som ni ser så är de Jespers favoritblomma som är med
på bild, dock verkar den inte få ha några blad kvar heller.;) Tro mig, den får vatten.:p
Gosa filosoferar, Ja hon gillar faktiskt att vara ute.
Kåsa däremot har kommit på att livet är mycket bättre inomhus
sen Gosa kom till oss.:p Jävla idé, men Jesper slänger så gärna ut henne,
så nu får man knappt tag i hon när han är hemma.;)
Jag vet inte alls vad jag ska göra idag, inge jobb..
Lite skönt med en lugn Måndag efter en helg med massa turer.
Avslutar inlägget med en bild på söt Ronja.:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback