Test ny kamera


Jessica och Ronja,halva kexet hänger på hakan,träning ger färdighet.


Putte kom hit och bjöd på kaffebröd.


Vi fick oxå en jätte fin slev.


kvällsfika för småpojkan.


Idag har jag vart till stan och köpt en ny kamera,köpte oxå en present till Therese som fylller år idag,GRATTIS.
for sen till Ås och träffade Emelie där.Var sen till barnens hus och köpte en ny bil stol till Ronja,den förra har hon växt ur.Sara och Anette har åkt på fiskevårds möte nu ikväll.Putte ock Kattis har oxå vart här och hälsat på.
Simon har vart på Junis på Höggården ikväll.Om det är nån som undrar så vart det bara 1rätt förra helgen på v75,jag ska nog sluta retas med Magnus när han misslyckas med sin tippning.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Kan du inte lägga upp den andra bilden på mig o ronja? =) Den som hon tittar mot mig å ja tittar åt hennes håll? :P

2012-01-25 @ 20:55:39
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback