Bilder

Lite bilder jag tagit. Saknar faktiskt å fotografera ibland!
Men de har man ju blivit dålig på, speciellt eftersom jag slarvat bort laddarn till kameran.:-P
En bild nedanför mamma & pappas hus, ner mot älven.
En spindel som bodde under räcket på trappan, hemma hos
mamma och pappa.
En liten katt mamma och pappa haft.
En annan katt, som jag vet flyttade till Angelica i Döviken.
Kungen, min och mammas katt, Jesper tycker han är de fulaste han sett.
Iss iss, mamman till Arne som just nu bor hos oss.
Arne är även döpt av Jessica
Candie, leker i snön..
Avslutar med en bild jag inte tagit.
Jag och Älva på en ridtur hemma hos mamma & pappa.
Saknar att rida. :)

Kommentarer
Postat av: Isacs Mamma

Vilka fina bilder! hoppas du får en bra dag!

2012-01-19 @ 13:14:37
URL: http://isacsmamma.blogg.se/
Postat av: sara

vilka fina bilder!!!

2012-01-19 @ 23:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback