Bilder förr

Haha, en av mammas förra hundar och kungen.
GammStina, Men mattes (mammas) plats är helig!;)
En fin bild på nån blomma ute..
Felix, guldklimpen!
Candie (Som helst av allt skulle vilja springa ner å tugga lite på nått får);)
Ved..
Nu kommer de lite bilder ifrån när jag var liten (ja mindre då)
Då bodde vi i min farmors hus, redan då hade man en katt på axeln.;)
och hade hunden i soffan..;)
Skitunge!
trollunge.
Jag har aldrig sagt att jag var en snygg unge.;)
Jesper skrattade så han höll på dog när han såg de här kortet, undra varför?;)
Hästtårta skulle man ju ha.:p
Då får de vara nog med bilder för denna gång. Ska gå å mysa ner mig i sängen med
dom tre kära katterna!
Ja förresten, tack Arne för du provsmakade brödet jag bakat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback