Björnspår.

I Torsdags kväll skulle jag och Erik och Zacko gå på en kvällspromenad tänkte vi i skogen, men när vi gått cirkus 20 meter så vände vi och gick hem då vi fick syn på detta, inte ville vi möta en björn i skogen inte :P Men jag måste erkänna att det var lite tufft att se spår alldeles intill tomten, dock läskligt, och jag hade mycket hellre velat se en björn istället för bara spår, men det kommer väl det med kanske.
Superfin utsikt som vi hittade när vi var ute på björnspaning senare på kvällen i bilen, hehe. säger dock inte vart jag tagit kortet ;) Men fint, det var det.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Till Tomas. Trav V75 30/6 Färjestad

1. 1, 2, 5
2. 1, 7, 11
3. 10 Sanity
4. 1, 4, 7
5. 4, 6, 14
6. 1, 2, 8
7. 2 Friction

7 rätt på G...

2012-06-30 @ 10:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback