Det regnar

Ja det regnar branog idag. Jag har varit uppe i lillhuset och målat lite. Gruvar mig för att börja sy gardiner dit, det brukar ju aldrig flyta på så där bra när jag ska sy. Men man får väl ta sig samman. Jag har en tygbit som jag köpt på kupan för länge sedan, tror att den blir bra. Per-Emil och lill Samuel var  hit och tog en kopp kaffe, sedan for vi till stugun. Vi tänkte att vi skulle börja fira så smått att Ecka snart får pension. Det är något som han sett framemot sedan han var tolv år och vi gläds självklart med honom. Goda pizzer gör dom på la prima i stugun, de små barnen åt upp hela sina pizzer och drack ur en hel tillbringare med saft, man får ju passa på när man har tillfälle. Ungefär som emil i Lönneberga och sockerdrickan.
Kattis och Jesper var hit med fin Bino i morse, hunden med skepparkransen. Ronja klättrar som en liten apa uppför trappen nu, det gäller att hänga med eller sätta dit en grind.



Här är en gammal bild på våran snälla Jessy som tar studenten nu snart, duktigt!!!

Kommentarer
Postat av: jessy

Jag kommer alltid att vara eran Jessy :)Om ni vill och kan så får ni gärna komma till Pc och kolla på mig när jag tar studenten på Fredag kl. 11:30



Kram Jessy :)

2012-06-04 @ 22:26:15
URL: http://jaazey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback