Tjoho

Trivsamt har jag de minsann. Sara har varit här å hälsat på, jätte roligt. De är inte många som skulle åka å hälsa på bara sådär, för å se hur man har de. Jag ska iaf snart gå och mata hundvalparna, å äta lite kvällsfika.:)



Om två dagar får jag träffa Jesper igen iaf, de är de enda negativa med att vara här, är att vara utan världens bästa. Till helgen kommer ju han, å så kommer syster, barna å Dick + att pappa kommer hem då. Och appropå pappa så har jag nog aldrig haft sån bra kontakt med min far som nu, vi pratar minst 2-3 gånger om dagen. Han och Elliot lever lyxliv med hamburgare till middag.;) Till helgen ska jag ha mys med mina guldbarn, å jag kommer inte serva min syster som hon fått för sig;)



Ja men vilket otacksamt hus förresten, städade nedervåningen idag, skurade köket och gjorde jätte fint hos valparna. otacksamt, för jag fick damsuga om toaletten en gång till, tydligen så ska inte kattsanden vara i kattlådan utan UTANFÖR, valparna hade också rivit runt och bajsat ner. Nä nu ska jag sätta mig framför halv åtta hos mig, de enda program jag gillar.:p



Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Jessy

Åh vilka söta valpar :)

2012-03-21 @ 22:19:43
URL: http://jaazey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback