Urvalda bilder från min Instagram

Ni som har en smartphone, kan ladda ner Instagram om ni inte har det, och lägga till mig där så ser ni alla bilder jag har lagt upp där :) zickan89 heter jag där.

Det är en rätt kul app tycker jag :D Bilderna blir rätt fina!

Lillan, här hade hon bara vart hos oss en dag.

 

Grillning för nån/några veckpr sedan,GOTT!

 

Jag och Erik var ute och sågade träd, också nån vecka gammal bild.

 

Vattensläpp i krångede kraftverk.

 

Fiske på okänd plats ;D

 

Har hunnit med rätt mycket sedan jag skrev sen sist. Skriver inte så ofta i min egna blogg heller längre faktiskt. Däremot uppdaterar jag min och Linneas sida lite oftare, djurenpåhöjda.

Har dock inte hunnit med någon ridtur ännu på Lillan, har kommit annat i vägen, och då jag inte vill vara själv första gångerna är det svårt att få ihop det, blir bättre sen när man kommit igång med ridningen så behöver jag inte mer än mig själv :)

 

Vi har avverkat lite mer träd, tagit rätt på vindfällor, fått en liten hedemora kyckling, ankägg har vi stoppat i kläckaren, firat valborg med fina vänner och god mat, våran söta hund har vart på äventyr, fiskat har vi hunnit gjort (utan att få en firre), ja listan kan nog göras mycket längre, men jag orkar inte tänka :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback