Fint

Åh så härligt, en härlig första ridtur idag på damerna med fyra ben och fart i dom också. Vi red upp i skogen, tittade runt lite och två varv i elljusspåret.:-) som avslutning kom Jesper ut med morötter åt dom, snacka om att ställa sig in.;-) haha. Ja å självklart är de härligt att ha honom hemma, så glad att hjärtat stannat till lite, min älskade fina sambo! Gnällt lite har jag gjort också, bara för att de tar lite tid att vänja sig att jag inte är själv.;-) men han klagar nog inte, han får ju faktiskt umgås med mig 24 timmar om dygnet en vecka.. Haha!

Ikväll är de bandy igen, jiho.. Jag ska fortsätta å träna på att skjuta hårt som Tomas, Jesper och Jonathan. Så jag kan ge igen!;-) sen så tycker jag att Sara ska va med å spela, om hon vill..;-)

Candie ligger och sover i mitt knä, hon tar chansen, eftersom husse har bestämt att hon helt plötsligt får vara i soffan;-)

Vilket intressant inlägg, men allt kan ju inte vara intressant. Precis som Jesper säger att allt inte kan vara roligt!

Imorgon ska Alice ta första sprutorna, åh lilla tjejen!! Men de ska nog gå bra.:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback