Att våga tro på sig själv

Ja då var de Måndag, en ny vecka att se vad man hittar på.
Igår avslutade vi veckan med att måla klart i badrummet, Sara kom förbi å hjälpte till lite också:). Jesper bytte till vinterdäck på golfen och sedan blev de bandy på Höggården, dom hårda skotten kom ifrån Jesper och Anette. Haha!;) nä men var skoj att få springa lite samt träffa lite folk, och Alice sov medans vi spelade. Hoppas dock att de blir lite fler folk som är med å spelar på Söndagarna kl 19! 
 
Nu ligger Alice och sover i barnvagnsinsatsen i köket, där verkar hon sova gott!:) På torsdag ska jag åka till Bispgården och åka med mamma till Sundsvall för vi ska in och gratta Felix som blir 6 år, tänkte ta med mig släpvagnen och ta med mig lite stängsel så jag kan göra hage åt mammas hästar. Ska nämligen låna dom, för jag längtar verkligen att få hoppa upp på hästryggen igen, och få hålla på med något jag tycker är kul. 
 
På Onsdag blir Alice 11 veckor, shit va tiden går fort.:p Kul att se hur hon blir mer å mer en liten människa med personligheter, de är ju ingen tvekan att hon är lik sin far iaf, inte bara till utseendet.;) Hon har en slags humör på nå vis, haha!:) 
 
Något jag tänkt på sen Alice kom till livet är att va många man ska hälsa på? Vi har varit å hälsat på en del, men känns som om de bara är en bråkdel av alla vi vill hälsa på. hur kunde de helt plötsligt börja finnas så många att hälsa på.:p 
 
Nu avslutar jag med lite bilder istället!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback