En liten uppdatering.

Min finaste tjej! Vill bara visa upp en mycket trevlig och SNÄLL häst! Hon har aldrig gjort något dumt, hon är bara något busig ibland ;) Men det får man vara när man bara är 8 år gammal. :)
 
Snart, när snön har smält bort, så är det dags för lektioner för mig och Lillan :) Det ska bli spännande att lära sig nya saker, och att lära Lillan nya saker också för den delen. Sen är det ju alltid roligt att lära sig saker som man inte kan, och man blir aldrig fullärd, men man kan alltid lära sig mera.
Har lite mål som jag vill klara av, och det kan jag säkert uppnå med hjälp :) Innan sommaren är slut vill jag att det ska sitta halt från skritt, halt från trav och halt från galopp! Och det vill jag ska sitta PERFEKT! Inte halvdant utan perfekt. Tror det är ett lagomt mål tills sommaren är slut. Skynda långsamt som det så fint heter ;)
 
Annars går livet i rask takt! Har idag skickat in två ansökningar om utbildning som börjar i Höst, får se vad det blir för svar på dom, och jag hoppas verkligen att jag blir antagen :)
 
Det här höll jag på med igår, duktig JAG!
 
Har inte så mycket mer än så att berätta just nu, återkommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback