Familjemedlem

i våran familj består vi av Jag, Jesper, Alice. Sedan våra två hundar Jösta och Bino, även katterna Kåsa och Gosa. Sen har vi Meija och älva (Älva, som ska tillbaka till mamma sen). Men på Söndag flyttar Dropi hit, en islandsvalack på 16 år.:) Så idag, min första snusfria dag, har jag shoppat.. Lite väl mycket, men jag har shoppat!;)
 
 
Lite ridkläder åt mig, ett marinblått schabrak åt Dropi och en piska.:)
Vi var varit ute å dikat vatten, men Alice tog å somnade i vagnen så då passade jag på att gå in en stund medans Jesper och Petter är ute och leker  med vattnet fortfarande.:p De börjar iaf också försvinna de mesta med dyngan där ute där jag ska göra liggplats åt hästarna, kommer bli kanon så kan dom gå ut å in som dom vill. Pappa skulle fixa halm åt mig som jag kan lägga in där.
 
Alice växer så de knakar, helt otroligt vad fort de går. Hon står upp överallt, går med gåvagnen och stökar på mest hela tiden. våran vackra lilla tjej.:)
Alice fick en mössa av hennes mormor och morfar. Sötaste mössan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback