Okej då Tomas

Hej svejs. De var länge sedan man skrivit nu. Tiden flyger iväg, Alice är 5 månader, de är redan Januari och jag har blivit vinter trött.. Min tid går till att ta hand om Alice och djuren, mer än så blir de inte. Jag tycker att de är rätt skönt, men säkerligen vill folk att man ska hälsa på dom mer än vad man gör, men de kommer väl de å. Jesper fyller 25 på Söndag, då blir de till å baka å umgås med nära å kära. Tänkte hinna med å rida också, såklart.:) har blivit i princip ingenting av de, men nu är dom nyskodda så de är bara å köra. Jag längtar till våren, till solen, till sommarn. Ja jag gör faktiskt de! De var väl allt för mig denna gång. Tjoflöjt!


Kommentarer
Postat av: Kaatzi

Här är en till som längtar efter sommar!

2013-01-08 @ 13:34:29
URL: http://kaatzi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback