Uppdatering.

Efter mycket tjat om att jag ska skriva ett inlägg, så gör jag väl det  då :)
Det är lite mycket i mitt huvud just nu, men det blir nog bättre framöver.
 
Ska i alla fall hämta Emilia ikväll, får hitta på något roligt i veckan här förhoppningsvis, om tid finnes, men det ska nog gå att ordna. Bara kylan försvinner en stund så, men den lär väl hålla i sig ett tag om man ska lita på väderleksrapporterna.
 
Jag har inte skrivit något om Jul eller nyår, men jag har en del bilder sedan julafton fast på systemkameran, lovar ett gäng bilder framöver när jag lagt in dom på datorn - vilket jag inte kunnat gjort då våran valp har bitit av kabeln till den..
 
Här är min fina tjej när vi var ute och red för någon vecka sedan, eller jag red, och Jennifer gick med Gizmo :) Såhär ser nya tränset ut.
 
Igår var min fina barndomsvän Linda och hälsade på, så vi satt och surrade hela kvällen om gamla minnen och drack kaffe.
 
Ska försöka bli bättre på att skriva här, förstår att ni tycker det är roligt ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback