Torsdag morgon

God Morgon,
Torsdag idag, och snart har ännu en vecka gått. Ska bli skönt med helg igen :) 
Igår när jag kom hem från jobbet var det riktigt varmt och skönt ute, så krattade lite på gården, och ställde undan vinterdäcken och plockade lite annat på gården.
Sen fick Gizmo en dusch, då han är svart, och har mega mycket päls. Tror faktiskt att han tyckte det var lite skönt!
Sen kom vi på att vi skulle ut och rida en sväng, Emilia ville inte följa med, så hon bakade en kladdkaka istället.
 
Nu kommer några bilder sedan sist jag skrev;
 
Fin bild som jag tog vid Statsberget för några helger sedan.
 
Ägarbyte på Lillan som jag skrev på här om dagen och skickade in, så från och med igår är jag hennes ägare <3
 
Jag och min häst Lillan. (Indiana Lady)
 
Vi gjorde vitkålssoppa här omdagen till middag, gott!
 
Här är Gizmo och Emilia sedan igår.
 
Från ridturen igår kväll.
 
 
Här är Emilias goda kladdkaka! Mumms!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback