Lite uppdatering från skolan

De två översta bilderna är tagna från vägen innan man svänger in på skolan, så det är väl egentligen inte så mycket att se :) Men några av skolans hästar ser man iallafall på vänstra bilden. 
 
1 bilden i mitten är från sko-hallen, där vi tar in hästarna och kikar på dom, och de verkas och skos, så här tillbringar vi mycket tid och försöker lära oss saker ;) 
2 bilden i mitten är på en utav skolans minigrisar, söt va? :) 
 
1 bilden på nedersta bilden är på mina verktyg som hittills är inköpta, det fattas en del, men inget som jag behöver just nu, så det får komma eftersom :) 2 bilden är på en sko som jag kallriktade förra veckan, det var från början en framsko som blev till en baksko! 
 
Ja, så idag har vi haft anatomi med en veterinär på förmiddagen och på eftermiddagen har vi haft ekonomi. 
Så nu är huvudet tungt! Tog med mig atlas den här veckan, så tänkte kanske gå ut och gå en sväng om en stund!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback